torstai 23. helmikuuta 2012

Pöllö istuu puussa

Vielä yksi ovimatto. Tämän jälkeen on ainakin ne joululahjoiksi menneet diy projektit esitelty. Tämä matto meni suurelle pöllö fanille eli Mummolleni. Lisää pöllöä luvassa kunhan saan kuvia otettua. Mummo nimittäin täytti 91-vuotta ystävänpäivänä ja viikonloppuna olisi tarkoitus käydä lahjomassa syntymäpäiväsankaria pöllölahjoilla.

Pöllö ja teksti painettu kontaktimuovisapluunan avulla, ovimatto samaa sarjaa muiden kanssa. Pöllö löytyi googlen kuvahausta.

2 kommenttia:

.----. kirjoitti...

Tahdon joko että teet mulle maton tai että kerrot miten kankaanpainantaa tehdään! Huippuhienoja! Hirveä himo iski! Muutan torstaina uuteen kotiin.

Annina kirjoitti...

Raisuli: Itse olen tehnyt sapluunan kontaktimuovilla (huom! peilikuvana ainakin tekstit). Kangasvärin olen tuputtanut siihen perus tiskisienen palasella. Siis sellasille mitä saa joka kaupasta ison paketin eri värisiä jollain parilla eurolla. Koska olen perfektionisti ja huippu kriittinen mitä omaan käsialaan tulee niin olen kirjoittanut tekstit koneella. Jos printteri ei ole toiminnassa olen vaan jäljentänyt sen suoraan näytöltä eli paperi vasten näyttöä ja jäljennys :)